Mindfulness

“Què et passa quan et sents nerviós? Per què et bloqueges quan tens por?
Entens les teves reaccions? Te'n adones del que dius quan t'enfades amb algú?”

Si vols saber com funciona la teva ment en moments d’estrès, atura’t i escolta…

Saps com calmar-te?

Amb les tècniques de Minfulness aprendràs a relaxar-te i estar més atent al teu món interior.

Què és MINDFULNESS?

Es tracta de parar atenció de manera conscient a la experiència del moment present amb interès, curiositat i acceptació.

La traducció més utilitzada de mindfulness  és “Atenció Plena”,  i es refereix a la capacitat humana de poder estar en el present i de “recordar” la necessitat de ser conscients del moment present, tornant constantment al aquí i ara.

Tot i que creiem tenir el control conscient de la nostra atenció, el que normalment succeeix és que estem atenent a pensaments sobre el passat o el futur, o bé reconeixent tant sols una petita porció del que està succeint en el present.

Amb exercicis de Mindfulness pots aprendre a sentir i observar la teva respiració. Això et pot ajudar a calmar-te i deixar de parar atenció a pensaments negatius. Quan pensem en una cosa, no podem pensar en una altra al mateix temps. Centrar l’atenció en el cos i la respiració ajuda a calmar la ment. Un cop la ment es calma, no reaccionem de seguida i podem resoldre millor els conflictes.

Aprendre a viure amb Atenció plena vol dir saber acceptar els problemes tal i com venen, observant els nostres pensaments, emocions i reaccions., i coneixent-nos millor.

Ser conscients de que les onades sempre hi seran, l’important és aprendre a surfejar-les.

Autores: Valèria Laporte i Andrea Olivés

Què t’ha semblat?

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.

Creació i desenvolupament per Meeting Pharma Group